szombat, január 16, 2021

insta

Pár napja én is regisztráltam az instára. Használtam egy cuccot amivel le lehet tölteni az instás képeket, nagyon jó brutalista és ködös fotókat készítenek egyesek, de az instának ez nem nagyon tetszett, szóval egy idő után már nem nagyon engedte, hogy több száz fotót letöltsek. Persze, szeretném csak browserből használni, de ezt meg ők nem nagyon szeretik, még képet sem lehet feltölteni browserből, a telefonos appot meg nem akarom használni, mert az tényleg nagyon koslat az adataink után, szóval csak minimális lesz az aktivitásom (de azért havonta 1-2 fotót fel fogok tenni, hogy legyen aktivitás és ne dobjanak ki, 1 percre elég ha felteszem az appot). Amúgy meg a twitter bőven elég nekem és nem szeretnék időt más cociális hálóra szánni, így is rendesen twitter függő lettem, igaz, leginkább csak követem a dolgokat, mostanában már szívecskéket is kezdtem nyomni. :)

Az insta valahogy egy teljesen más világ és nincs kedvem és időm kitanulni az ottani szokásokat sem.

Mindig gond van a felhasználó nevemmel, az mzsolt általában már foglalt szokott lenni mire én oda érek. Ilyenkor teszek egy plusz m-et az elejére és az már nyerő szokott lenni, de az instán plusz 3 m-et kellett tenni, így összesen 4m-es zsolt lettem.

A mastodonon persze én fogtam ki az első m-et, de az kicsit más, mert ott több hálózat kapcsolódik össze, szóval elvileg több szerveren több mzsolt is lehet, én az egyik legnépszerűbb nyitott szerveren lettem az mzsolt.

Twitteren még mindig mmmzsolt.

Zene. Ez most vicces, az 1987-es konferenciára az Apple készített egy kazettát a résztvevőknek, amelyben akkor népszerű popzenére írtak buta szövegeket, hogy milyen csúcs az Apple és milyen fényes jövő vár rájuk. Az iPhone-ról szó sem esik, bezzeg az Apple II forevör.

Pikszelek. Instán egyébként nem nagyon jó linkelni, mert korlátozza amit meg lehet nézni publikusan és ez butaság, de nekik valószínűleg bejön.

Nincsenek megjegyzések: