vasárnap, január 17, 2021

metál az ész

Ma történt egy eléggé fontos dolog, de arról nem fogok írni, mert személyes. :)

Nincs kedvem arról sem írni, hogy mekkora butaság hinni a "szabad" piacban, erről Cory írt ma egy jó kis threadet.

Valamit viszont írni kell, mert eldöntöttem, hogy legalább januárban minden nap írok bejegyzést.

Régebben mindig sokat gondolkodtam minden bejegyzésen és aztán idegesített, hogy amikor leültem megírni, akkor se a struktúra nem maradt meg, se a részletek, általában fele mindig elveszett az írás által.

Mostanában is a bejegyzések jó részénél előre kigondolom, hogy mit akarok mondani és aztán jól-rosszul bepötyögöm a gondolataimat. Viszont mostmár nem zavar az, ha valami kimarad, mert tudom, hogy nem akarok mindent leírni egyszerre, kell téma holnapra is. Szóval hosszan lehet számítani még kapitalista és mesterséges intelligencia témákra, meg napi hírekre is lesz replyka elég.

Ami a legjobb, hogy néha csak úgy ülök le, hogy a téma van meg és hagyom, hogy a mondanivaló a betűkkel együtt szülessen meg. Nem mindig kap töltelék cimkét az ilyen bejegyzés és nem is fontos az, hogy így jött létre, hiszen csak kevesebb időt töltöttem vele, de ugyanúgy én írtam.

Igen, ez a bejegyzés is ilyen. Persze, lehet azt mondani, hogy valami ilyesmi bejegyzés már egy jó ideje forgott a fejemben, most csak struktúráltam a tartalmat és nagyjából igaz is lenne.

Igen, a bekezdések segítenek abban, hogy hosszabbnak tűnjön, bár egyáltalán nem célom a hosszúság, sőt, leginkább szeretnék rövid de érdekes bejegyzéseket írni, de általában egyik sem sikerül e két cél közül.

Ennyi most elég is.

Zene ma nincs, nem hallgattam semmi újat. Miközben írtam a bejegyzést, ez a videó ment a háttérben. A japánok magányosságáról szól.

Pikszeleknek ma csak egy bejegyzésre lesz link, elég az.

Nincsenek megjegyzések: