kedd, január 26, 2021

az magyarok zenéitűl...

Volt ilyen hír, hogy a gyergyói BíBíSzí, azaz Bagossy Brother Company nyert egy csomó nagy magyarországi díjat. Jó dolog, hogy egy olyan kis város, mint Gyergyó szülöttei ilyen díjakra érdemesek. Érdekes, hogy a zene mennyire benne van a gyergyóiakban. Na persze nem bennem. :) Megpróbáltam meghallgatni egy pár dalukat, de nem hiszem, hogy bekerül az általam gyakran hallgatott dolgok közé. Mondjuk nincs ezzel semmi baj, a hiba valószínűleg az én készülékemben van, számomra a Republikkal véget ért a hallgatható magyar zene, előtte szinte bármit szívesen meghallgatok, utána inkább csak túlélem. A kedvenc albumom a Vadászat, csak hogy legyen információ is ebben a posztban (mondjuk a többi Hobót azért ha lehet, kerülöm :)).

Egyébként én szeretek kísérletezgetni a zenehallgatást illetően, a tegnap mondjuk inkább a klasszikus volt a menő, meghallgattam a Toscat, aztán ezt a playlistet amiben híres áriákat próbálhat az ember híres előadók után énekelni, szerencsére én csak magamban csináltam ezt az éneklést. Aztán hallgattam még bardcoret, ami a 2020-as évek kevés pozitívumának egyike: 1, 2, 3, 4. Ezen kívül a Moby Play albuma is bejött és persze egy kis Satie.

Jó, tegnapelőtt meg ezen a csatornán hallgattam az Amiga zenéket, főként a Perihelion soundtracket, meg egy kis Mortált. A játékzenéket szeretem talán a legjobban, mert a legtöbb érzelem társul hozzájuk, utána jön a klasszikus, utána meg a vízözön...

Pikszelnek legyen egy mesterséges intelligencia által generált (pontosabban összevágott, azért ilyen minőségű videót még nem tudunk) videóklip.

Nincsenek megjegyzések: