csütörtök, január 28, 2021

na de miért írok ennyi hüleséget?

Egyrészt mert megtehetem. Ez amúgy már a legtöbb világnézetben elegendő kell legyen indoknak.

De azért van valami más is. Gyúrok a 10000 posztra, hogy végre már mestere legyek a blogírásnak, mert elvileg 10000 órát kell valamit csinálni, hogy mestere legyen az ember. A mostani bejegyzések ritkán érik el az órát, ami a gyártási időt tekinti, de régebben szerintem többet szenvedtem, szóval meglátjuk mi lesz az átlag. Mindenesetre, 10000 nap 27 évet tart, úgyhogy még hosszú az út amíg jó blogot fogok írni, aki akar kitarthat, aki nem, annak jó fészbukozást kívánok.

Meg az is van, hogy mindent elfelejtek. Jó lenne több mindenre emlékezni. Persze csak akkor, ha majd akarok is emlékezni, mert egyelőre nem valami nagy fun olvasni a régebbi bejegyzéseket, talán azért is, mert még olyan kezdő vagyok ebben az iparban. Érdekes módon, azért úgy érzem, van haszna magam számára is, hogy leírom a sok-sok butaságot amit gondolok. Illetve a sokat nem, csak néha kiragadok egyet-kettőt, sajnos a sokra nincs lehetőség, mert az agy nem tartalmazhatja önmaga régi változatainak másolatait. Ezért próbálok néhány részről külső másolatot készíteni, több-kevesebb sikerrel, de hát be kell érjem azzal ami van.

A jótúbos linkeket azért nyomom, mert néha lehet ott találni gyöngyszemeket, sajnos elég ritkán, de nehéz eldönteni, hogy ami nekem gyöngyszem, az másnak wtf?, szóval ezért nem filterezem, csak felrakok mindent. Mint pl ezt a GTA3 grafikailag felturbózott változatot.

A pikszelek meg arról szólnak, hogy már jó régen rátaláltam a thisisnthappiness tumblira ami nagyjából arról szól, hogy jó kis fotókat/illusztrációkat/festményeket közöl az alkotók népszerűsítésére és sok érdekes dolgot találtam általa. Így én is megpróbálok néhány érdekes alkotót népszerűsíteni, hátha valakinek bejönnek ezek a dolgok. Próbálok nem kifogyni a linkekből, de azért a kurátori munka nem könnyű, mindenkire azért nem linkelek akinek az instáját megnéztem. :)

Nincsenek megjegyzések: