szombat, december 31, 2022

2022

Hát évértékelés az nem lesz, ritka szar volt ez az év, de legalább próbálom feldolgozni és megkeresni a kiutat, nem csapatni tovább benne.

Most sokkal könnyebb a blogbejegyzések számát megszámolni, de azért röviden leírom:

január: 21

február: 10

március: 9

április: 9

május: 15

június: 11

július: 5

augusztus: 15

szeptember: 16

október: 19

november: 20

december: 23

összesen: 173

Tuitter összefoglaló nem lesz, az csak nagyon hangulati dolog, nem is követem a mesterkedéseim mutatóinak számbeli alakulását.

Insta összefoglaló sem lesz, azt csak elég esetlegesen használom, mint a Mastodont is (egyelőre).

Lesz viszont jótúb összefoglaló. Most decemberben egy csomó rövidke videót feltöltöttem, szinte minden nap egyet, persze általában jópár nap késéssel. Eszembe sem jutna komolyan venni a jótúbot, mint platformot amibe energiát érdemes ölni, viszont szórakozásra elég jónak tartom. Sosem fogok komoly energiát videók készítésébe ölni, illetve egyelőre nem, talán majd lesz olyan dolog, amiről olyan videót akarok készíteni, amelynek a minősége nem áll az üzenete útjába, de egyelőre még nincs itt az ideje. Viszont nagyon kis energiabefektetéssel tolni a kontentot, főként olyan dolgokat, amelyeket úgy gondolom, hogy évek múltával még engem is érdekelni fog, talán még a barátaimat is, na ez működik nálam. Most még élvezem is azt, hogy felgyorsított pár másodperces videókat pakolgatok fel, amelyek alá keresek valamilyen zenécskét, egyelőre csak a jótúb zenei adatbázisából dolgozom és érzésre keresem a zenét (azaz automatikusan minden zenét beteszek a vidió alá és kiválasztom azt amelyik szerintem egy jó kombináció), de egyébként már kezdtem gondolkodni valamilyen kategorizáláson is. Egy vidió elkészítése nem tart tovább 10 percnél, mármint két szkriptet kell futtassak és kiválasszam azt a változatot amely a legjobban tetszik, aztán mehet is fel a jótúbra és a feltöltés alatt kitalálok valami hülye címet. Ennyit nekem ez megér. Ezeket nevezem csirke vidiónak az alábbi táblázatban. Meg azokat, amelyekkel csak annyi volt a munka, hogy ami kijött a kamerából azt feltöltöttem. Aztán van az előadás vidió, bár ezt sem dolgozom fel komolyabban (az egyetlen ez évi ilyen vidióban mondjuk kivágtam egy részt, amit szerzői jogok védnek), de mivel az előadásra készülni kellett, ezért külön kategóriát kap. Vannak még az általam játszott játékokról készült vidiók, ezek általában a bloghoz készülnek illusztrációnak, idén nem is készült sok. Szeretnék többet játszani és érdekes dolgokat megmutatni, de sajnos egyelőre nem jön össze. Az utolsó kategória a készülő játékom vidiói, ezeket csak azért készítem, hogy a játék elkészültének lépéseit dokumentáljam, nem reklám célból készítem őket, mivel még nem találtam ki, hogy fog a játék kinézni, csakhogy az lesz az egyik utolsó lépés, akkor majd egy kicsit talán próbálom a minőséget javítani, de addig csak archiválás jellegűek a vidiók. Ja igen, és van még a demoscene kategória, itt is egy vidió van, az első 4k-mat is sikerült végre vidióba konvertálni.

Szóval akkor az ez évi jótúb vidió termés:

csirke: 41

előadás: 1

játék (más): 1

játék (saját): 6

demoscene: 1

összesen: 50 (wow, szép kerek szám lett)

Hát ezzel véget is ér az évértékelő, mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok és remélem a következő év szebb lesz, de fogadni nem fogadnék rá.

Nincsenek megjegyzések: