hétfő, január 30, 2006

János Vitéz

Gyerekkoromban nagyon sokat hallgattam, meg volt lemezen, de jó is volt. Amikor először láttam itt a Kolozsvári Magyar Operában, szinte utána tudtam énekelni. A tegnap ráakadtam részleteire a hálózaton, nagyon jó volt hallgatni, de kéne az egész. Nagyon kéne. Valaki nem tud segíteni?

Egyébként mennyire aktuális a mondanivalója, most itt, 2006-ban, Erdélyben. A szülőfalu ugye, olyan nehéz engedni a hívó szavának. Pedig elhiszem, hogy igazán ott lehetek csak boldog, de már rég megalkudtam egy olcsó, talmi boldogságért, szeretném azt megkapni már, de még sokat kell érte dolgoznom. Kár pedig.

Gyerekeknek szokták adni az operában, vasárnap délelőtt 11-től. Alig vannak emberek, nem kellenek a népnek a mesék. Kár pedig.

3 megjegyzés:

Cserebogi írta...

Teljesen véletlenül tudok segíteni...:))) Ugyanis odaadtam Csengenek a lemezeket és a TELJES János Vitézt átbűvészkedte bakelitről mp3-as formátumba.:) Vakáció után már meg is lesz, addig nem hiszem, hogy már találkozom vele.

Egész jól talál a bioritmusunk... don't you think?:)

Névtelen írta...

a) ha elkészül a Popcorn Johnny, én is kérem!

b) dehogynem kellenek az embereknek a mesék! csak most már másképp néznek ki. Csillagok háborújának hívják, nem János vitéznek. És lassan az is elavul és akkor jönnek az új mesék.

mzsolt írta...

a) ok

b) nem is lenne olyan rossz ez a Star Wars mesének, ha utána nem mindenki sztárvórsz pólóban járna és sztárvórsz bögréből inna. De az azért mesés, hogy valaki megépítette a Millenium Falcont a kertjében.