hétfő, január 23, 2006

Régi suli

Voltam a suliban, hogy meséljek az oszi mostani osztályának egy kicsit az egyetemről, ő kért meg rá, nem az én ötletem volt. Beszélni kellett, egy oszi órán át, ismeretlen diákoknak. Kicsit blogger helyzet. Már elég régóta tudtam, hogy sor fog kerülni rá, ezért néha ugy gondolkodtam egy kicsit, hogy mit is kéne mondani, meg mit nem. Aztán a legtöbb dolgot persze nem mondtam el, de azért mégis sikerült egy kicsit közel maradni hozzájuk, néhány emberi példát adni, általában pártatlannak maradni és egy-egy poénra is futotta. Persze, nekik mindez elég újnak hat és persze az is, de messze nem olyan nagy dolog, mint ahogy most tűnik és hát valójában a döntés talán már megszületett a fejükben, én csak bizonyos részleteket tisztáztam. Érdekes volt számomra a párhuzam a blogolási és az ismeretterjesztői tevékenységem között. És ezt ugyanúgy nem tudom kibontani, ahogy nekik nem tudtam kibontani az egyetemista életet azzal a mondattal, amit már régen kigondoltam, de a végén alig szuszakoltam be: Egyetemre két dologért szokás menni: tanulni és bulizni. Mindegy mit csinál közben az ember, a végén akkor is azt szeretné, ha a másikkal foglalkozott volna. Beszuszakoltam ezt a bejegyzést, lehet menni vissza olvasni.

Nincsenek megjegyzések: