vasárnap, január 22, 2006

Csak

Nincs kedvem blogolni, viszont történt valami nagyon fontos amit nagyon meg kell osszak a világgal. Itthon vagyok, még hétfőn is, ma meg beszólt a windóz, hogy biza lejárt az aktiválási periódus. Próbáltam valami kicsi ügyes programmal rábírni, hogy ne szórakozzon, de csak fél volt a siker, mert az aktiválási procedúrát szétlőttem, a számolást viszont nem. Szóval akkor ma nem volt más választásom, újra kellett tenni az rendszert, reméltem, hogy most egy olyan windóz imidzset írtam cédére, ami nem fog ilyen és hasonló dolgokkal szórakoztatni. És úgy lett és ami a legjobb az egészben, hogy teljesen visszakaptam a régi rendszert, minden ugyanott van, minden ugyanúgy megy (legalábbis eddigi tesztjeim (DC, Outlook, Firefox)) alapján, csak éppen a windóz cserélődik ki alatta egy kezesebbre. Hohó, még a mac spoof is maradt a régi. Mától szeretem a windóz installert.

Nincsenek megjegyzések: