péntek, január 27, 2006

Zene

Van két Dave Stewart albumom, nagyon jók, bár egyes ritmusok mintha kicsit ismerősek lennének nekem, de ki tudja. Szóval van ez a szám, Oh no, not You Again, hát ez óriási, a végén van egy dialógus egy siró feleség meg az ideges férje között, valamilyen virtuóz fúvós hangszerrel kísérve, sosem tudtam a nevüket. Szóval ez óriási. Közben judzsácsát ittam, az egy nagyon jó kis tea, a judzsá az egy kóreai citrusféle, amit csak teának eltenni használnak, mézben, télen illik inni, mert jó sok benne a C, a magas C. Ja, tegnap a nagy írogatás közben meghallgattam szinte végig a Toscát (na jó, készült angol verzió is, egy embernek). Egy cseppet sem figyeltem rá, ez már ilyen. Na most akkor replay. És váltok teáról csokira, jó kombináció.

Ja igen, mikor lesz a Mátrix film olyan, mint mondjuk most az 1922-es Nosferatu? Futurológia rulez. És egyébként meg miért nem wifin csatlakoztak a Mátrixba? :))

Nincsenek megjegyzések: