hétfő, január 16, 2006

Fantasztikus

Kiöntöttem egy fél bögre kávét a pizsamámra meg a gépemre. Utamban volt egy dévédés doboz. A dévédék gonosz dolgok. A falra is került pár csepp.

Most Carment hallgatok. Egész más azért, mint operában. De azért még az én kis hangszóróimon is vannak erős dolgok benne. A regarde toi-t kétszer hallgattam meg. Most éppen Don José kesereg Carmennek, mindjárt véget ér a második felvonás, ha jól emlékszem, a harmadikat általában unni szoktam. Azért rendesen vannak bennem képek még a román verzióból, azt láttam vagy tízszer, a magyart csak egyszer, de lehet, hogy kétszer. Láttam balettben is, az volt az első balett, amit itt Kolozsváron láttam. Die Carmen, die!

1 megjegyzés:

mzsolt írta...

Ja nem, ezt a kórust kimondottan szeretem. Meg aztán, toujours la mort, toujours la mort. De azért mégis csak a harmadik a legkevésbé kedvenc felvonásom. Persze változik, általában a Butterflyból a másodikat szoktam a legkevésbé szeretni és most mégis emlékszem, hogy a legutóbb azt szerettem leginkább. Jó volna megint menni. Menni kéne, menni, menni. :))))