péntek, január 27, 2006

Mátrix

Na, azért nem csak komoly dolgok vannak az életben. Szóval megnéztem a Revolutionst. Csak azt akartam mondani, hogy persze, nem lett olyan jó, hogy olya hű de milyen nagyon jó, mert mindenki azt várta, de hát a hű de milyen jó az ritka, főleg a sorozatok esetében. De azért elég jó. Pl. a szirupos jelenetek közül is bejön nekem néhány, valahogy tud hatni rám az emberiség utolsó elkeseredett küzdelme a hülyeség ellen. Az meg, az a csata amikor jön a dockba a sok sentinel, na az nagyon ott van és a mechák nagyon rulezek, mondjuk azok a jelenetek, amikor a védelmet vezető kapitány ráhajol a kiberérképre és "vezeti" a csatát, na azok tényleg nevetségesek. Annyira látszik rajta az, hogy stúdió, telepakolták kábelekkel aztán kész, az Ed Wood-ot juttatja eszembe, amikor kiadta a parancsot, hogy csináljanak kis költségvetésből gonosz tudós laboratóriumot. Persze, a Wachowskiék sem láttak túl a választott történetben a választásaikon, ezért a megoldást sem értették, ezért előjöttek valamivel, ami már volt is, meg nem is és nem teljesen nevetséges, csak félig. De elmegy szerintem, én egyszer régen mondtam valakinek, hogy tippem szerint inkább valami megbékélés, harmónia lesz a vége, legalábbis, ha feltételezésem szerint inkább buddhista logikára építették fel a filmet, mint hinduistára. Nem mintha bármelyikhez értenék. A lényeg az, hogy a világ megint megmenekült. És ez csodálatos. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések: