csütörtök, január 05, 2006

Filmek

Nem tudom miért, de amikor létrehoztam ezt az új blogot, arra is gondoltam, hogy majd minden filmről, amit megnézek, írni fogok egy kicsit, valamint az olvasott könyvekről is. Nos, ez utóbbi halmaz igencsak számtalan, de pár filmről azért írhatok.

Keresztapák. A második és harmadikat is láttam Karácsony után, hála Viasat3. Nagyon tetszettek, need I say? Az tetszett leginkább, hogy sehova sem sietett a film, mindenre volt ideje, főként a gengszterekre, akik nem is gengszterek. Persze, képi világ gyönyörű, valahogy jót tesz a maffiózó létnek, hogy itt és így. Valahogy, valami más feszültség volt abban a filmben, az ok, hogy a keresztapa mindent megold, mindenkit megöl, de azért neki is vannak apró bosszúságai, forradalom Kubában, emberek, akik baráti jobbot nyújtanak és a balban kést dugnak a mellényzsebükbe. Az operai jelenet nagyon jó volt, bár én először összetévesztettem az új pápát a bérgyilkos pappal, nagyon hasonlítottak. Érdekes volt a gyónós helyzet, így utólag, ki kinek mit vall meg. Na szóval szép volt, de hát, mindenkinek tetszik.

Eszteréknél láttam az M1-en egy filmet, amiben volt egy kiadóban egy szerkesztő és beszólt a barátnőjének, hogy valamivel fel kéne dobni a 4 éve tartó kapcsolatukat. Erre a nője felfedte az igazi valóját, egy másik személyiségen keresztül, a pasi meg őrlődött a két személy között. Kedves film volt, szerettem, jók az ilyen filmek.

Néztünk valami tengerészeti helyszínelőket, vagy ilyesmi című sorozatot. A megoldás megint az volt, hogy a számítógépes csaj a NASA-s haverja segítségével, műholdról figyelte a gyanusított nőt és úgy kapták el. Legalább valamennyire futottak pár kört, míg azt a nőt kezdték gyanusítani, persze, megint a bal kezes trükköt dobták be, amiért gyanusítottá vált a nő. Annyira unom már, hogy a technológia jelenti a megoldást. Nem bírnak már kitalálni valami jó kis Agatha Christie féle rejtélyt és megoldást. És ezért Mr. Bond a hibás, neki voltak a hülye kütyüi először azt hiszem.

Biztos vagyok benne, hogy láttam még pár filmet a vakációban, de nem jutnak most eszembe. Jellemző.

Nincsenek megjegyzések: