szerda, február 10, 2021

linkelősdi

Szép lassan modernizálódom én is.

Szerintem van egy külön modul a blogolásról a fejemben, amikor anno 20 vagy mégtöbb éve elkezdtem blogokat olvasni és aztán blogolni is, kialakult néhány beidegződés. Pl az, hogy ha valakit érdekesnek találtam, akkor ától cettig elolvastam a blogját. Na, ilyen már nincs. Ezért elleneztem annó a címkéket is, mivel úgy gondoltam, hogy más is, mint én, elolvassa az én blogomat ától cettig, nem válogat a tartalomban. Ugyanakkor, magam kerestem meg, hogy milyen más onlány felületeken elérhető az illető, ha nem tett linket a másik jelenlétére, azt azért tette, mert nem akarta, hogy a közönségei összefollyanak. Ma úgy gondolom, hogy az emberek, ha nem találnak linket, akkor azt gondolják, hogy az a dolog nem is létezik. Ezért tettem linket a twitteremről is a blogra és még a jótúb csatornámról is, mert bár mindkettő más-más témájú akar lenni, azért mégis a blog a fő szórakozási felületem és itt érzem a legjobban magam, vagyok megelégedve a leginkább a minőséggel (na ez nem azt jelenti, hogy meg lennék elégedve a minőséggel, csak a béka segge fölött egy hajszállal tovább van).

És a blogból is tettem linket a twitterre és a jótúbra, ha valakit érdekel az is, véletlenül. :)

Nincsenek megjegyzések: