szerda, október 12, 2022

jobb ma egy veréb mint holnap egy túzok

Miért olyan hülyék a politikusok? Na de miért olyan hülyék az üzletemberek? Pl. itt van ez a Muszka, aztán olyan sok hülyeséget ír szegény a tuitterre, hogy már lassan azon gondolkodom, hogy a világ leggazdagabb embere mellé a világ leghülyébb embere címet is be akarja húzni, mert két cím jobb mint egy. Én el sem tudom képzelni mi mehet a fejében, vajon tényleg azt gondolja, hogy ő jobban ért a külpolitikához, mint bárki más, csak azért, mert több pénze van? Persze értem én, hogy neki sokkal fájdalmasabb lenne az atomháború mint nekünk, látná a lakásában azt a sok zöldhasút porrá válni az atomfényben. Nem elég, hogy mostanában esnek a tőzsdék, minden nap betörnek hozzá egy villás targoncával és egy raklapnyi pénzt kivisznek és beöntik az úszómedencéjébe. Szóval nem értem a fickót, de ha ez az ára annak, hogy a leggazdagabb ember legyél a Földön, akkor inkább nem kérek belőle. Megelégszem a második hellyel. :))

Viccet félretéve, tényleg szomorú ez a Muszk jelenség. Valamikor én úgy gondoltam, hogy van itt egy nagyzolós, de alapvetően értelmes ember, aki elég vadkapitalista, de nettóban jót tesz. Szerintem mire véget ér a karrierje, még a nettó jó sem lesz már igaz és ebben szerintem szerepe lesz annak, hogy végül csak megveszi a tuittert és elszabadul a "szólásszabadság".

Zene.

Nincsenek megjegyzések: