csütörtök, október 27, 2022

a digitális székelyföldön nem fungibilis pálinka terem

Van most ez a Digitális Székelyföld konferencia a mesterséges intelligenciáról meg az nftről. Na most itt gyorsan tisztázzunk egy dolgot. Nekem itt most csak az ingyen reklám csinálás a célom, amivel bár már elkéstem, mert éppen most zajlik, meg aztán valószínűleg senki sem fog az én rövidke bejegyzésem alapján elmenni, főként, hogy én ott sem vagyok. A tisztázandó dolog az, hogy az egyik szervező néha engem is meghív beszélni mesterséges intelligenciáról, de most nem tette és ez egyébként elég jó, mert még elfogadtam volna és elment volna 2 hét amíg forgattam volna valami hülyeséget a fejemben amiről tartottam volna egy szar előadást, kb. mint ahogy az idén kevésbé kötött keretek között meg is történt. Nekem most a játékot kell hegeszteni, otthon is voltam nemrég, nagyon nem hiányzott még ez is. Szóval én tényleg csak annyit akartam írni, hogy bejó, hogy ilyesmikkel foglalkoznak Székelyföldön és én igenis úgy hiszem (más sokkal okosabb emberekkel ellentétben), hogy a Székelyföld esélye a digitális technológiában való versenyzés, nem a "kulturális turizmus", mert ha hisszük, ha nem, azt csak mi tartjuk érdekesnek és sosem fogunk tudni versenyezni a szafarival. Szóval ha befektetni kéne Székelyföldbe, akkor az ájtíbe kéne, nem a turizmusba, de persze ezt a látásmódot kevesen képviselik és nekem nincs is kedvem megvédeni.

Szóval. Van egy egész jó cikk is a mesterséges intelligenciával generált képekről is, ajánlom annak, akit érdekel a téma.

Egyébként én úgy vagyok ezzel, hogy a reggeli kávé mellett a tuittert pörgetve többet megtudok ezekről a dolgokról mint egy konferencián, de sörözni azért jobb a konferencia. Illetve utána, ha sikerül összegyűlni.

Reméljük jövőre jön a mesterséges lakodalmas zene is már, aztán majd meglátjuk.

Én mire 5 év múlva újra hajlandó vagyok előadást tartani, már el se kell menjek, generálhatom az egészet a reggeli kávé mellett és a hallgatóság a metaverzumban kapcsolódik be. Már csak a virtuális páleszt kell megoldani valahogy.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: