szerda, január 12, 2022

légvárat építek

Tegnap volt a hír, hogy tavaly Románia nagyon jó évet zárt az ingatlanpiacon, jó nagy volt a kereslet, akkora mint 2008-ban. Igaz, van itt valami nem eléggé kifejtett gondolat, hogy az újonnan átadott lakások száma háromszor akkora volt mint 2008-ban. Lehet csak én nem értem teljesen jól a román livrare szót, nekem azt jelenti, hogy eladták az új lakásokat. Nem értem, miért kéne a teljes piac és az újonnan épített lakások száma arányosan mozogjon, de mindegy. Csak annyit akartam, hogy most jól befürödtem, mert pár napja még azon spekuláltam, hogy biztos kicsi a tranzakciók száma, ezért tud az értékük magas lenni, amikor úgy tűnik, hogy a gazdaság szenved közben. Hát nem így van. Azért még meglátjuk ki nevet a végén... Nyahahahaha.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: