kedd, január 18, 2022

letészem a havasi kürtöt

Nem nagyon akartam az 5. hullám alatt a koronavírusról írni. Még mind befele megyünk, de szerintem ez hamarabb véget fog érni mint az előzőek, szóval nem tart sokáig a karantén a blogban.

Viszont ma volt egy interjú egy újságíróval, aki arról spekulált, hogy talán a román hatóságok feladták a harcot és nem fognak olyan megszorító intézkedéseket hozni, amelyeknek lenne esélye feltartóztatni a vírust, tehát nagy valószínűséggel mindenki találkozni fog a vírussal, remélhetőleg csak keveseknél fog komoly gondot okozni.

Csak azt akartam írni, hogy számomra meglepő, hogy eddig bírta a kormány a harcot. Nem számítottam volna rá a járvány kezdetén. Persze, nem meglepő módon, a vírus elleni harc is eljutott abba a fázisba, ahol egyre költségesebb egyre kisebb eredményt elérni és mi itt fogytunk el. Most akkor jöjjön aminek jönnie kell, mindenki megtapasztalja, hogy a premisszák amire felépítette a vírussal való megküzdési stratégiáját, mennyire állják meg a helyüket.

Még egy gondolat az omikron variánsról. Egyesek azt mondják, annyira furán illeszkedik a Sars-Cov2 törzsbe, hogy akár még laboratóriumi eredetű is lehet. Jó kérdés, hogy direkt vagy véletlenül szabadult el. Szerintem, ha nem mutálódik tovább, akkor az még tovább növeli annak a valószínűségét, hogy laboratóriumi kicsi mocsokkal állunk szemben. Meg annak is, hogy léteznek az ufok, mert amennyire én tudom, a vírusok olyan szintű modellezése, ami a mutálódási valószínűségeket ennyire pontosan megmondja, egyelőre nem lehetséges a mainstream tudomány számára. Na, ez jó kis összeesküvés elmélet lenne.

Nehéz ez a valószínűségszámítás.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: