csütörtök, november 12, 2020

gúgel fotósz

Ha néha kimarad egy nap, akkor nincs semmi, csak rosszul osztottam be az időm. Sajnos ez elég gyakran előfordul.

Ma kaptam emailt, hogy 2021 június 1-től megszűnik a gúgel fotósz eddigi ingyenes szolgáltatása és amit ezentúl kapunk ingyen az vajmi kevés. Tudtam, hogy nem tarthat örökké ez a dolog, de az utóbbi két évben nagyon rácuppantam a gúgel fotószra és igen fogom sajnálni, hogy elveszítem ezt a jó kis játékszert. Túl jó volt ahhoz, hogy nyereséges legyen, ezt megértem. Ha véletlenül úgy döntenék majd, hogy fizetek valamilyen online fotós szolgálatért, azért majd rendesen összevetem a flickrrel, persze annak nincs olyan jó kis vr appja amiben nézhetem a jó kis vr180 fotókat amiket készítettem (a videók már nem mennek, szépen lerohadnak ezek a szolgáltatások).

Szomorú vagyok.

Nincsenek megjegyzések: