hétfő, november 16, 2020

crew-1

Wow, felröppent a SpaceX első hivatalos emberes zűrkapszulája az ISS-hez, a Crew-1 misszió. Ha a Teslahoz hasonlóan a SpaceX is meg tudná ezerszerezni a járműparkját 10 év alatt, akkor lehet a Holdon ihatnám meg azt a sok láda sört amit az emberi szintű mesterséges intelligencia 2029-es eljövetelét helyesen jósló fogadásommal nyernék.

Jótúb. Jó kis rövidfilmet készített néhány amatőr filmes Peter Watts Blindsight című könyvéből inspirálódva, amit én is olvastam 2012-ben amikor Bukarestben dolgoztam. Lehet csak véletlen egybeesés, de valahogy mindig fura könyveket sikerül olvasnom, amikor távol otthontól kell dolgoznom és vágyom haza, pl. a Valis Ditzingenben került sorra egy kis hotelszobában és néha nem voltam tisztában azzal, hogy most álmodom, hogy olvasok, vagy tényleg ez van a könyvben leírva. Sajnos mostanában twitterezni szoktam álmomban néha, de még semmit nem retweeteltem, hogy tudjam mi olyan jó az álomban twitterezésből.

Nincsenek megjegyzések: