péntek, november 13, 2020

40

Ma lettem 40 éves.

Nem nagyon akartam erről írni, mert nem tudom mit kéne írnom róla. Nekem ezek a születésnapok sosem mentek jól és azt hiszem sosem történt a nulladikon kívül olyan esemény a születésnapomon ami egy kicsit is befolyásolta volna az életem. Az első számítógépemet karácsonyra kaptam...

Ugyanakkor meg tudom, hogy nagy nap ez, eléggé öszintétlen lenne nem erről írni ma. Ugyanakkor ez egy csöppet sem érdekel. De azért az írás egy kicsit mégis rólam szól, azt akarom leginkább betűkbe szedni, hogy hogyan változik a világképem és hát ezt lehetne ilyen napokon összefoglalni, de egyrészt a régi világképemet nem írtam le, másrészt meg bár nagyjából emlékszem rá, azért annyira mégsem. Meg talán az összegzés nem is kell publikus legyen, bizonyára mindenki másféle változást lát abban a kevés infóban ami nyilvános.

Most éppen úgy látom, hogy vesztébe robog a világ és nagyjából senki sem tud semmit ellene tenni, mert sokaknak úgy tűnhet, hogy a világvége nem is olyan veszélyes. Sajnos szerintem veszélyesebb, mint azt akár én gondolnám és ez a paradox eléggé kikészít, de nincs mit tenni. Rengeteg áramot fogyaszt a gépem amíg ezt írom, de legalább nem repülőn teszem.

Jűtúb. Nem semmi, egyeseket lehet nézni, ahogy tanulnak a könyvtárban.

2 megjegyzés:

Venci írta...

Boldog szulinapot!

mzsolt írta...

Köszi