vasárnap, április 02, 2006

Kolozsvár

Visszajöttem, itt vagyok, nagyjából ugyanolyan épen és egészségesen, mint mikor elmentem. Szép volt, jó volt, de azért itthon is szép és jó. És itt(hon) van Eszter is, ott meg nem volt, vagy legalábbis nem ugyanaz. Most nincs kedvem hosszabban írni a dologról, lehet, sose lesz és akkor huss, eltűnik ami el szokott és marad ami maradni szokott. Én maradtam, azt hiszem, a régi. Vettem egy vicces színű pixet, hogy feladhassam az ideiglenes diákigazolványomat, mert a Tikben lekéstem 20 perccel a zárást és nem akarták kinyitni a diákok információs irodáját. Meglepően simán ment minden adminisztrációs dolog, ezt az egyet leszámítva. Nem baj, majd nézhetik a zöldes kékes színnel címzett borítékot. Szép város Szeged, érdekesen alakult a központja, hangulatos ott sétálni, a Tisza is érdekes ott, legalábbis számomra, legalábbis még, meg az emberek is, akikkel volt szerencsém megismerkedni. Majd még írok.

Nincsenek megjegyzések: