hétfő, április 03, 2006

Esik

Amikor Szegedre érkeztem, szép idő volt, másnap akkorát havazott, amilyent még nem láttam ezen a télen (de legalábbis nem vártam rá). Tegnapelőtt megérkeztem Kolozsvárra és ma csúnyán esik. Ez nem fair, nekem napos idő kell és zöld erdők, meg mezők, a távolban. Csúnya eső, menj haza. Fujjj.

Szegeden nem ettem sült fagyit, valahogy nem jött össze a kipróbálása. Nem mentem el a múzeumba sem, pedig Móra Ferenc volt az igazgatója, igaz voltam három éve és amúgy is fárasztanak a múzeumok, az én ritmusomban lehetetlenség megnézni őket, benyomásokra meg nincs szükségem, van belőlük elég a koponyámban. Nem voltam Új Szegeden sem még, állítólag van ott valami jó kis park, de az idő nem volt olyan, meg aztán egyedül a füvön sem jó ülni. (Hmm, ezt most nem tudtam biztosan, hogy hosszú vagy rövid ü, úgyhogy beírtam a gugliba és fölényesen nyert a rövid) És nincs tovább kedvem sem íííííírni.

Nincsenek megjegyzések: