szombat, április 08, 2006

Kocsma, irodalom

Tegnap volt Rodosz konferencia, utána állófogadás, ahonnan jó hamar eltűztünk és kb. az 5. próbálkozásra találtunk egy asztalt a Krajczárban. Volt köztünk pár irodalmár és mi csak ültünk és hallgattunk. Én személy szerint csodálkoztam is, hogy tudnak ennyit és ilyenről. Picit irigyeltem is őket, azt hiszem az irodalmár olyan szakma, amihez kell az egészséges kocsmázó életmód. A könyvek értékelik az alkoholt, ha a hatása alatt írják vagy olvassák őket. Az én számítógépem bezzeg nem. Amikor iszom, mindig sokkal merészebben blogolok a fejemben, csak aztán ugye sosincs erőm leírni a dolgokat és másnap ha emlékszem is valamire, inkább nem égetem magam vele. Jó dolog lehet irodalommal foglalkozni, ugyanakkor nekem egy picit önző szakmának is tűnik, de ebbe most nem megyek bele.

Nincsenek megjegyzések: