csütörtök, április 13, 2006

Meghűltem

de nagyon. Ki sem mozdulok, csak minden második nap, ma első van. Kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy még állok azért a lábamon és nem megyek tanítani. Pedig nagyon fáj a torkom és a mellkasom. Nem szeretem, fujjj. A tegnap este befejeztem a Link's Awakening-et, lassan ideje volt. Ugye az oszlopokat kellett ledönteni a golyóval, ez volt a 7. barlang nyitja. A 8.-at már leírás alapján vittem végig, a főszörny nagyon poénos volt. Meg kéne gyógyulni, mihamarabb. Fáraszt az ülés is. De legalább meg tudok enni egy citromot, mert nem érzem az ízét.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást neked! Nagyon eredeti a blogod, jókat mulatok a bejegyzéseiden. Gratula!

mzsolt írta...

Örvendek, hogy tetszik, a nyüszögős bejegyzésekig akkor még nem értél el. A jobbulás mindenesetre várható az egészségemben, talán egyszer a blogban is.

Credo írta...

Jobbulast! Majd valaszolok a levelre is, amint lesz egy kis idom.

Névtelen írta...

Elnézést, félreérthető voltam. A mulatást a legutóbbi három bejegyzést leszámítva gondoltam.

Gyógyulást neked!

mzsolt írta...

Én a nyüszögős bejegyzésekre azt értettem, amikor azon filozofálok, hogy milyen szar is a blogom és, hogy mennyire untatok mindenkit és le kéne törölni, meg ilyenek, lehet, hogy kissé burkoltabban, persze. Szóval általában csak szánalmasokat és unalmasakat írok, ezek szerint néha azért mégsem. Sajnos mindig így érzem, ezért komoly csatákat vívok magammal, hogy egy-egy szar bejegyzést végig pötyögjek és ne szóljak be magamnak időnként, hogy milyen szar is ez így. Ez van, mostanában nem megy másképp, de kivárom, hátha fog menni egyszer rendesen is a blogolás, hogy még élvezzem is. :))))