hétfő, április 10, 2006

Linkek, egyebek

Tegnap kijött rajtam a hűlés és mára már nem hagy élni. De azért kellmesen szédelgek a lakásban, még koreain is voltam, meg papírkáért, hogy valljam be, hogy mit csináltam Szegeden. És halkonzervet ebédeltem, meg paracetamolt, meg kávét, meg baracklevet, meg strepsilst és kell még mosogatni meg ágyat is vetni.

Én hiszek a mesékben, az ideákban, a tegnapi eredmény nem a vég, hanem a kezdet. Reméljük, egy szép új világé. Azt mondják, két rossz közül kár választani. Szerintem csak két rossz közül érdemes választani, amikor az ember a jót választja, akkor a későbbi meglepetések meglepik, rossznál viszont fel lehet készülni. Talán, de mindenesetre ilyenkor az ember illik az elveinek megfelelően válasszon, de lehetőleg emlékezzen a távolabbi múltra és ne azt. :))

Kicsit kibővítettem a linkeket. Szerettem volna egy érdekeset, vagy mélyet, vagy valamilyen enyém fajtát írni a barátságról, meg az onlájn kapcsolattartásról és kapcsolat építésről, de lusta vagyok hozzá. Mindenesetre érdekes volt a találka Julcsával, pontosabban nem is tudom mi volt érdekes. Kicsi a világ, de ez egy ilyen világ. Egészen másfajta találkozás ez a link Seer Lacira, de hát kicsi a világ, szűkítsük jobban. J. Fei-t nem ismerem, de merész a blogja és számomra érdekes olvasmány. Lett még link a kedvenc (és egyetlen) webcomicomra. Huh, ez már szinte úgy hangzik, mint a Necronomicon, na most aztán lesz egy csomó mellétrafált betöltése a blogomnak, hehe.

Álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: