szerda, május 01, 2024

éljen a munkás basic és az alap worker örök osztályharca a 8 bites számítógépeken

Nem semmi, ma, a munkások ünnepén, a BASIC programnyelv is 60. születésnapját ünnepli. Arra emlékeztem, hogy Kemény János volt a kitalálója, de azt nem tudtam, hogy rektor is volt, meg az egyenlő jogokért is harcolt Amerikában. Egyébként vicces, de én nem nagyon szerettem a BASIC-et a C64-en, mert tényleg gyengus is volt, de persze csak most értettem meg, hogy azért komoly eredmény volt az úgy is, azon a pirinyó kis teljesítményű gépen (és persze amit most művelnek vele a hozzáértők, az valami csoda). Nem tudom milyen más szakma van a világon, amiben az emberek ennyire körbe-körbe járnak az ismereteik bővülése közben, mint az informatikában. Na, hát szóval isten éltesse a BASIC-et, talán egyszer még én is visszatérek valami kis produkció erejéig.

Demó. Demó. Demó. Demó.

Zene. Zene. Zene. Zene. Zene. Zene. Zene. Zene. Zene. Zene.

Cucc.

Nincsenek megjegyzések: