szombat, május 04, 2024

linkelős

Gondolkodtam, hogy kéne olyan bejegyzéseket írnom, amelyekben csak linkek vannak. Néha nincs kedvem köretet írni, még akár egy sort se, csak linkeket akarok tenni dolgokról, amelyek érdekesek és sokkal több értelmük van, mint az én soraimnak.

A gond csak az, hogy mostanában már a linkelés nem az a linkelés, ami régen volt. Én leginkább jótúb és tuitter linkeket akarok megosztani, de ezek már elég komolyan limitálják az elérhetőségüket bejelentkezés nélkül. Talán még a jótúbot el lehet érni (csak bizonyos tartalmakhoz kell bejelentkezés), de azt hiszem a tuittert már egyáltalán nem, ha nincs felhasználód. Meg aztán, ha megtekintesz valami cuccot, az már egyből "érdekesnek" minősül számodra és ezentúl figyelembe veszi amikor ő maga ajánl tartalmakat, szóval ha valaki túl sok linkre klikkel azokból amiket megosztok, akkor lassan kezdi ugyanazokat a dolgokat kapni (valamilyen százalékban persze), mint én, amire lehet, hogy nem tart igényt.

Szóval ezek miatt nem akartam túl sokat linkelni. Meg azért is, mert a dolgok el-el tünedeznek, nem lehet arra építeni, hogy egy link tartalma hozzájárul a kontextushoz, amibe berakták.

Továbbá, mindig van sok érdekes dolog amit olvasni/nézni/hallgatni lehet, nem kell visszatérni a régi dolgokhoz. Bár én kifejezetten érdekesnek találom azt, hogy néha meghallgassam ugyanazt a zenét, amit akkor hallgattam amikor bizonyos gondolatok születtek a fejemben.

Végül is, az egész egy értelmetlen játék ami csak pillanatokig tart amúgy is, szóval mégis csak linkelek (legközelebb már filó nélkül), aztán akinek nem tetszik, ne nézze. Néha lesz leírás, néha nem, a lustaság nagy úr.

Zene.

Tuitter.

Monszteres-szexis animé.

Zene.

Insta.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: