csütörtök, január 19, 2023

az algoritmus a barátod

Ajánlott a jótúb egy vidiót és persze rákattintottam. Az érdekes az, hogy mennyire jól eltalálta, hogy érdekelni fog ez a vidió, pedig jelenleg is még csak 3.9k megtekintésnél tart, a szerzőjére is csak pár százan iratkoztak fel, viszont a Perfect Blue-ról szól, ami nekem anno nagyon bejött, talán ideje lenne újranézni. Arra azért kíváncsi lennék, honnan vezette le, hogy érdekel a PB elemzés, már azon kívül, hogy megnéztem talán még egy-két ilyen témájú vidiót. De azért rengeteg vidiót nézek, ez azért csak elég halovány jelecske, bizonyára megtámogatta még egyéb információkkal.

Nekem egyébként elég jó tapasztalatom van az ajánló algoritmusokkal, a jótúbon és a tuitteren is sok érdekes dolgot találtam nekik köszönhetően, nem tudom miért sírnak egyesek.

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: