kedd, december 01, 2020

dec 1

Hmm, ma van december 1, Románia nemzeti ünnepe. Általában poénkodni szoktam, ha véletlenül ezen a napon bejegyzésre adom a fejem. Pl. ma született Woody Allen, aki bár mostanában már nem PC és nem is rendez annyira jó cuccokat, nekem akkor is az egyik kedvenc rendezőm és remélem fog még rendezni. A túlzásba vitt PC és cancel dolgok azért kicsit ijesztőek.

Illetve ma van az AIDS világnapja is, amiről nemsokára remélem mindenkinek valami rég elfeledett gonosz dolog fog eszébe jutni. A tegnap éppen tettünk egy óriási lépést ebbe az irányba a protein modellezés jelentős megjavításával.

Illetve ma van azon kevés emberek egyikének a születésnapja, akiknek szoktam boldog születésnapot kívánni emailben, de erről ennyit.

Illetve ma van a tél első napja, bár ez nagyon relatív. De ha valaki most élőben akarja nézni, ahogy egy orosz Szentpéterváron bóklászik, akkor itt megteheti.

Az az igazság, hogy lassan beérik egy igazi Romániás bejegyzés, hogy miért is vagyok én még itt. De lehet, hogy semmi sem lesz belőle, túl sok őszinteség megárt.

Nincsenek megjegyzések: