csütörtök, december 10, 2020

hmm

Tegnap egész egyszerűen elfelejtettem, hogy blogot kéne írni. Dolgozgattam és eltelt az idő. Mondjuk refaktorálok és verem a fejem a falba, hogy hogyan is gondoltam valamiről, hogy menni fog. Illetve nem az a gond, hogy nem megy, hanem az, hogy milyen áron.

Mindegy. Most sincs nagyon sok írni valóm. Nincs kedvem arról írni, hogy a fészbukkot megpróbálják szétszedni antitröszt alapon. Arról sincs kedvem írni, hogy talán lesz Romániának egy olyan kormányfője, aki hisz a technológiai megoldásokban. Filmekről sincs kedvem írni, az hbo-ra feltették az összes James Bond-ot, de még nem fogtunk neki megnézni, de valószínűleg fogok róluk írni.

Bukarestben már lehavazott.

Nálunk még nem állt meg a hó, bár két gyengécske próbálkozása volt már. Készítettem én is egy hosszabb sétálós videót, látszik pár fény installáció.

És egy kis zene a végére.

Át kéne alakulni csak jótúb ajánló blogba. Biztos arról is megfeledkeznék néha. :)

Nincsenek megjegyzések: