péntek, június 02, 2006

Ui

Hmm, én nem akarok arról az anti evolúcionista úrról semmi rosszat mondani, csak azért eléggé meredek volt ahogy a mostan népszerű tudományt leszólta. Persze, nem kell nekem védeni a tudományt, nem tettem semmit hozzá, meg aztán, amikor felgyújtom a konyhában a villanyt, nem kell Szilárd Leó ott álljon és könyörögjön, hogy használjak már egy kis áramot, hogy építhessünk még atomerőműveket. Szóval én tisztelem a véleményét, nagy értelmét nem látom, de hát sok mindennek nem látom az értelmét és mégis létezik.

Más. Szerdán 7 óra 19 perckor éppen a Román Opera előtt haladtam el (útban hazafele a Graphisoftos borozásról) és láttam Fülöp Mártont, nehéz őt nem észrevenni. Na gondoltam, megint Traviata és igazam is lett, ki volt téve a plakát, hogy 7-től Traviata. Vicces, nem kell siessen be kezdésre, csak a második felvonásban összetöri a Violetta szívét, a harmadikban felpofozza a fiát és bocsánatot kér Violettától és már mehet is haza, a vacsora biztosan készen várja. És minden megy tovább a maga medrében, pár hét múlva talán szegény etiópokra jár rá a rúd. Bár Aidát már jó régen nem láttam, nem is játsszák túl gyakran. Kár, hogy mire vakáció lett, lejár az évad is. Remélem jövőre többször eljutok operába, meg színházba is. Addig is hallgathatok Rigolettót, de nem mondom meg miért, mert aztán félhetek, ha kopogtatnak. :))

Nincsenek megjegyzések: