csütörtök, június 08, 2006

Hmm

Ma reggel kilenckor keltem és azóta a gép előtt ülök, blogokat és egyebeket olvasgatva. Nem jó ez így, de nem tudok leszokni róla. Találtam egy pár jó blogot, ilyenek is léteznek, de lusta vagyok belinkelni őket, amúgy is, dudományosak általában.

Azt hiszem, a tegnap mutatták be a Pixar új filmjét, a Carst. Nem tetszett különösebben a trailer, amikor a The Incredibles előtt láttam, de ma olvasgattam róla egy kicsit és ha jól értem, Lasseter rendezte, már ha van mostanában ideje rendezni, de mindenképpen az ő ötlete, szóval rossz nem lehet, meg amúgy is, Pixar. Egy jó kis link arról, hogy milyen az álomgyár belülről, azt hiszem, sokan szeretnének ott dolgozni.

Más. Most küldték a linket, kolozsvári vezeti a nemzetileg jegyzett publikációs listát informatikából. Hát gratula neki, persze ez a lista kicsit cseles, de akkor is. Egyébként a BBTE a harmadik legjobb egyetem átlagban az országban, a világon ha jól emlékszem, talán valahol 1500 és 2000 között van, de lehet, hogy nem jól emlékszem. Persze ez nem jelent semmit igazán, sem objektíve, sem szubjektíve. Csakhogy az igaz ember ritka, vagy legalábbis az abszolút igaz. Na mindegy, oda akarom valahogy csűrni a szót, hogy unom a blogolást, pontosabban nincs hozzá kedvem, de azért nem kell megijedni, sok van még az egy évig, amiután már illendő letörölni és újrakezdeni némi szünet után. Valaki nem tud valami statisztikát a blogok átlag élettartamáról? A weben a linkeket nem a normális eloszlás uralja, hanem a hatványos, (hmm, hogy kéne fordítani azt, hogy power law, írjuk csak szépen így: $Cx^{-\gamma}$) valószínűleg ezt is, már csak a paramétereket kéne megtudni. Az az érzésem, valahol az átlag körül járhatok, piszológiai megfontolásból mert pl. én is igencsak átlagos vagyok. Unom.

Letöltöttem pár Chrono Cross és Xenogears music videot. Rulez. Kár, hogy most tanulási fázisban kéne legyek elméletileg, pontosabban nem kár, csak kicsit kellemetlen. Valahogy sosem azt csinálom, amit éppen kéne. Van egy mentségem: fiatal vagyok, legalábbis relatíve. És tessék felfogni, hogy nem tudom, hogy mi a jó, de vannak elképzeléseim róla, még ha rosszak is, de még nem olvadtak ki az agyamból, majd, ha teljesen felolvad, akkor majd eltűnnek a rossz elképzeléseim is. Persze lehet, hogy akkor már késő lesz, de hát úgy szokták mondani, hogy minden vég egy új kezdet is egyben, ezt pedig bölcs emberek mondják, azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések: