szombat, június 03, 2006

Blewgok

Bánathy letörölte a blogját, az utolsó bejegyzés mondjuk sejtetett valamit, de nem gondoltam volna, hogy megteszi, elég laza blog volt. Seer Laci sem ír mostanában, hova jutott a világ? :))) Megint elgondolkodtam ezen a blogos dolgon. Túl felnőttes játék ez, túl nagy a világ egy embernek, azt hiszem, nehéz megbírkózni a tudatával, hogy a blog önálló életre kelhet és ügyelni kell az útját ebben a terroristákkal telepakolt világban. Mindenesetre csak annyit akartam, hogy kár értük, bár remélem hamarabb szokok le a blogolvasásról, mint ők újrakezdik az írást, de ha véletlenül fordítva lesz, az sem olyan nagy baj.

Igazság szerint nekem sincs nagy kedvem mostanában írni, csak azért csinálom, hogy legyen elég számontartatlan olvasóm majd akkor, amikor megint értelmeseket fogok írni. Bár eddig sem írtam értelmeseket, szóval lehet, hogy elijesztem őket, na de majd jönnek újak akiket szintén nem tartok számon és akár régiek is lehetnek. Az van, hogy nincs valami jó kedvem, de úgy érzem, hogy ez inkább a vége egy rossz periódusnak, mint a kezdete. Elvégre jön a nyár.

TIFF-re sincs nagy kedvem menni, összevissza két keleti filmet találtam a kínálatban, egyetlen animációt sem, vagy csak én nem ismerem eléggé a friss dolgokat. Azért két magyar filmre majd azt hiszem elmegyek, meg a keletiekre is, talán. Addig is, Faye Wong.

4 megjegyzés:

Bánathy írta...

Tkp. én is a második bekezdésed nyomán gondolkodtam, de most elment a kedvem az egésztől. Ha valaki kiváncsi a történeteimre, hívjon meg egy sörre és beszélek...

mzsolt írta...

Teljesen igazad van, de:

1. engem nem hív meg senki egy sörre
2. sokkal könnyebb ez így, vasárnap déli háromkor pizsamában követni nagy életek romba dőlését
3. lustaság sajnos a zúr

Névtelen írta...

Te Minier komám, azon filóztam, hogy te olyan vagy a blogokkal mint Godard a 80-as évekbeli filmjeivel közt, ő is állandóan azon gondolkozott, hogy hogyan kell a filmet csinálni, meg hogy érdemes-e filmet csinálni, meg hogy lehet megmutatni a filmben hogy az arról szóljon, hogy a filmet csináljuk éppen. A te blogod is ilyen, addig filózol magáról a blogról, hogy közben blog lesz belőle :))

mzsolt írta...

Ha rájövök hogyan kell jó blogot írni, vajon fogom-e alkalamzni? Valószínűleg ez a veszély nem fenyeget, ezért még sokáig lesz blog. Vagy rájövök, hogy a legjobb blog a döglött blog. Vagy valami.

Ja, és:

4. meg lehet ismerkedni emberekkel, bár ez nagyon ritka és egyéb körülmények is össze kell játszanak.

5. lehet tartani a "kapcsolatot" messze ment barátokkal.

Talán ez utóbbi a leglényegesebb indok. Meg persze a lustaság, az mindig mindenre jó indok. :)))

Hmm, egyébként nem láttam Godard filmet egyet sem, de ha jól emlékszem, azt írtad, Nándika, hogy elég idegesítő a filmjeinek nagy része. Tudom, hogy jó úton haladok. :)))