péntek, június 16, 2006

Tyeknikávocskájá

Ma vettem egy tv tunert, meg hozzá egy 5 lejes antennát, de vagy én nem értek a programjához eléggé, vagy nem tudom mi a baj, de nem fogja be nézhetően a cuccost. Valószínűleg az antenna a ludas, talán kéne hozzá hosszabbítót venni és körbe vinni a szobában. Szóval még mindig nem láttam egy meccset sem, igazán nem is érdekelnek, de azért jó bámulni csak úgy. :) Ja, mekkorát szívtam, az LG dvd íróm nem hajlandó beolvasni a gyári driveres cédét rendesen, néha tud olvasni pár fájlt 50k-val, de inkább nem. Aztán persze némi külső segítséggel, amiért köszönet, sikerült felmásolnom a cuccokat. Mindenesetre nem megy a dolog még rendesen és kifogytam az ötletekből.

Vettem ám egy chipset ventit is, leszedtem a grafikus kártyáról a sajátját, amiről az az érzésem, hogy nem megy, és feltettem ezt, még kéken is világít. Mondjuk nem éppen talál be abba a kis körbe, ami ki volt számára hagyva a hűtőrácsban, így van egy elég nagy hely ott, de remélem azért kavarja rendesen a levegőt és hűti a hűtőrácsot. Persze kipróbáltam a Halot, egyből lefagyott, de utána meg már tudtam vagy 3 órát játszani a következő lefagyásig. Jó lenne egyszer már végig vinni.

Vettem csavarhúzókat is, csillagosat, kicsit, nagyot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha kell koax kábel, gyere át és adok...van még pár méter. Azelőtt írj egy mailt, hogy legyek biztosan itthon.