szombat, december 23, 2023

a blogolás, evés, alvás, játszás, olvasás, film nézés szuperpozíciójából kéne jól kijönni

Mostmár vakáción vagyok, jó lenne sok jó filmet megnézni, sokat játszani, befejezni végre a könyvet amit olvasok és nagyon érdekel és nem túl sokat enni. Általában nem túl sikeresen hozom össze ezeket a terveket, mindent betemet a tuitter függőségem, meg a jótúb függőségem, meg az, hogy nem tudom eldönteni, hogy írjak-e részletesen a blogba gondolatokat vagy csak csapjam össze őket, ezért általában amiről részletesen kéne írni azt összecsapom és amiről elég lenne pár mondat, azt bő lére eresztem. Már filozófiát is gyártottam ehhez a jelenséghez, mégpedig annál inkább visszanyerhető az eredeti elmeállapotom egy bejegyzésből, minél kevésbé gondolom át amit írok és szerkesztem meg utólag a szöveget. Ha csak egy iterációt megy át a fejemen a szikra, akkor több megmarad az erejéből. Vagy valami hasonló.

Szóval lehet, hogy sok buta bejegyzés jön, de az is lehet, hogy csak egy, a szokásos év végi összefoglaló, az is összecsapva.

Addig is, néhány link amit gyűjtögettem az utóbbi napokban.

Demó.

Zene.

Zene.

Góprós.

Drónos.

Medvés.

Nincsenek megjegyzések: