vasárnap, november 14, 2021

az köd

Azért szeretem a blogolást, mert könnyű csinálni, legalábbis úgy ahogy én most csinálom.

Azért szeretem a fotózást/videózást, mert könnyű csinálni, legalábbis úgy ahogy én most csinálom.

Megnyugtató módon a blogoknak mostanában leáldozott, talán már évtizede egyszer sem használta a blog szót semmi nagy multi tech cég fejese amikor a jelenről vagy a jövőről beszélt.

Szóval mostanában blogolni olyan mint a pusztába kiáltott szó és ez nekem teljesen meg is felel.

Viszont néha teszek fel videókat a jótúbra is, ahol még mindig érthetetlen módon nagyobb a feliratkozók száma, mint azt bármikor is gondoltam volna. Szerencsére sikeresen ellenállok a jótúb hívásának, csak olyan videókat teszek fel, amelyek számomra érdekesek valamiért és annak is ellenállok, hogy időt és energiát áldozzak a jótúbra.

Most oda kéne elérni, hogy ha teszek fel a jótúbra videót, akkor arról írni fogok a blogba is. Nah, elértünk.

Szóval most éppen a fellegvári ködről tettem fel videót. Lassan kifutok a kolozsvári témákból, bár most a köd egy ideig még besegít.

Nincsenek megjegyzések: