szerda, november 03, 2021

szintpopó

Az egyik nagyon jó dolog a jótúbban, hogy sok kevésbé ismert, de jó zenész nyomja a kontentot és így nem nehéz a napi hallgatnivalót kiválogatni. Most bukkantam rá az Espen Kraft által ebben a videóban felsorolt 10 legjobb szintpop albumra és mivel csak spotify linkek vannak, gondoltam megnézem, hogy jótúbon fellelhető-e az anyag. Hát persze, hogy fel, szóval szépen ide betettem a linkeket, akinek kedve van, hallgassa, nekem holnap ez fog szólni.

Human League: Dare

Soft Cell: Non Stop Erotic Cabaret

Yazoo: Upstairs at Eric's

Depeche Mode: Some Great Reward

Pet Shop Boys: Please

Alphaville: Forever Young

Yello: Stella

Howard Jones: Human's Lib

New Order: Technique

A-ha: Hunting High and Low

Persze tudom, hogy ezek nem pont az eredeti számok, van ami remaszterálva lett, van gondolom ami lemaradt a jótúbról, most nem fogom megkeresni az eredeti albumok számainak listáját és összevetni azzal amit linkeltem, nekem megteszi, akinek meg nem, az... hallgasson Csajkovszkijt.

Nincsenek megjegyzések: