hétfő, május 31, 2021

még egy hónap

Most nem mondanám, hogy sokat tanultam az elmúlt hónapból.

Kicsit nehéz fenntartani a blogot, mert nem valami jó pesszimistának lenni. Most meg eldöntöttem, hogy megpróbálok lejönni a tuitterről is, bár igazán hasznos és okos dolgokat olvasgattam ott, de azért lehetne célzottan követni dolgokat és a többi zajt meg átugrani. Meg aztán, most éppen kicsit előjött a játszhatnékom és most még akár azt is mondhatom, hogy a munkámhoz kell, mert kell figyelni, hogy egyesek hogyan ötvözik a funkciót az esztétikával, ami a pályákat illeti.

Igen, nekifogtam az Oblivionnak. Egész jól fut az ubuntun, pár óra után kiírja, hogy too many open file handles, valószínűleg líkelnek a fiúk időnként egyet-egyet, de amiután a Morrowindban képesek volt úgy megoldani a líkelést, hogy újraindítják a játékot az eredeti xboxon, ez már a minimum. Elég szórakoztató egyébként, de még nagyon az elején vagyok.

Ugyanakkor meg azért is írom a blogot, mert így el tudok mondani olyan dolgokat, amelyeket másképp nem tudnék elmondani, ha néha jön ilyen is, akkor ki kell írni. Csak persze arra kell odafigyelni, hogy ne legyen könnyen megállapítható a minta, hogy mi az aminek ki kellett jönnie és mi csak a mellékes agymenés aminek az a célja, hogy ne legyen túl tiszta a jel.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: