szombat, május 06, 2023

lepisszeg az országom

Ma volt (még van?) III. Károly angol király koronázása.

Gondoltam írok egy bejegyzést, hogy mennyire hidegen hagy a dolog. De persze nem túl hosszút, mert akkor talán mégsem jönne át a gondolat helyesen.

Szóval úgy vagyok vele, hogy jobb lenne, ha a vezetők választását is modernizálnánk, nem középkori módszerekkel csinálnánk, ugyanúgy, ahogy nem középkori módszerrel építünk házat, termelünk élelmet, nevelünk gyereket, stb. Értem én, hogy valamikor hasznos volt az egyetemesen elfogadott uralkodó, kicsit kevesebbet háborúztak az emberek, talán, de ma már a háborúkat más okból vívjuk vagy nem vívjuk.

Egyszer még vissza fognak gondolni ránk és elborzadnak, hogy még nincs formalizált törvénykezésünk és attól reméljük a sorsunk felívelését, hogy éppen milyen pasas fejére vagy mellkasára milyen emblémát teszünk. Mondjuk én nem is igazán bízom a jövő nemzedékekben...

Egyébként ha valaki valami érdekeset akar nézni, ajánlom ezt a tom7 vidiót, amelyben szokás szerint valami igazán fura dolgot művel, matematikailag lineáris függvények számítógépes implementációjából fakadó hibákat kihasználva egy egészen bonyolult nemlineáris rendszert épít, azaz egy nes játékgépet. Én ezt sokkal érdekesebbnek találom...

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: