szombat, november 26, 2022

légy jótúb mindhalálig

Tettem fel új jótúb vidiócskát. Most lesz egy néhány rövid vidió a csatornámon, mert készítettem jó pár nyers vidiót amerre jártunk és minden nap választok egyet amit megprocesszálok egy pár percet (gyakorlatilag csak a sebességgel szoktam játszani, a színek variálására még nem kaptam rá és egyelőre hanyagolom az egyéb effekteket is) és felteszem. Egyébként azt kell mondjam, hogy bejön nekem ez a rövid jótúb formátum, leginkább mint vidió készítő. Nem érzem úgy, hogy egy 5 vagy egy 20 másodperces vidióban mély gondolatokat kellene közölnöm és azt sem, hogy elrabolom az emberek idejét vele, ha megnézik és nem tudnak meg semmi újat a világról általa.

Nekem mostanában amúgy is van egy tendenciám, hogy egyre több vidiót készítsek, mert valamennyire tényleg segít az emlékezetem által kiszelektált dolgokat mégis megőrizni az utó-koromnak. És ami megmarad a fejemben, az sem valami jó minőségű. Ha egy kacagó emberre gondolok, nem kezdek el vihogni, de ha egy kacagó embert nézek vidión, nem tudom megállni legalább egy mosoly nélkül. Hát még ha fontos is számomra az az ember.

Mostanában azt mondják, hogy a telefon megöli az emberek átéléseit, de ez az én esetemben nem igaz. Én magam ölöm meg azokat a mágikus átéléseket, mindig valahova elkalandozik az agyam, ami csak a helyzet apró részletétől függ, ami aztán nem is kerül megörökítésre a memóriában és így a hozzá tartozó gondolat is elveszik. Ha odafigyelek arra, hogy vidiót készítsek, akkor jobban odafigyelek a helyzetre is. Sőt, azzal, hogy próbálom kitalálni, milyen szög, stílus, ez-az mutatna jobban vidión, kicsit jobban beépül a helyzet a helyzetek hierarchiájába ami a fejemben kavarog. Arról nem is beszélve, hogy próbálok nem mutatni embereket, ezért jobban oda kell figyelni rájuk is. De azért az valószínű, hogy kicsit tényleg kevésbé vagyok aktív a társaságban, ha éppen vidiót készítek. Nehéz kimatekozni, hogy akkor ez most jó vagy nem, egyelőre most ez van, aztán majd valamikor más lesz.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: