vasárnap, augusztus 21, 2022

pokolgép

Tegnap ünnepi koncerten is voltunk Kolozsvár főterén. Volt Pokolgép meg Bagossy Brothers Company. Az az igazság, hogy nekem a Pokolgép sokkal jobban tetszett, a zene is élvezhető és a szöveg mondanivalójával is tudtam mit kezdeni. A BBC viszont eléggé egyre megy zeneileg és a szövegben sem értem a mondanivalót, persze, lehet velem van a baj. Ugyanakkor a BBC nagyon fontos olyan szempontból, hogy Gyergyóban teljesen beindította a zenélési vágyat a fiatalok között, a volt középiskolámnak dzsem zenekara van és elég jól nyomják a queen-t, szóval az utánpótlás még sok-sok évig szavatolva lesz. Ez mind a BBC érdeme, szóval remélem, hogy egyszer majd olyan zenét is produkálni fognak, amit én is szívesen hallgatok. Addig sem unatkozom persze, zeneileg, most éppen a psytrance-t kezdtem egyre többet hallgatni. :)

Ja, és hát arról, hogy miért nevezetes nap a tegnapi, inkább nem filózom, de az biztos, hogy sem a múlt, sem a jövő nem az, aminek hiszi a jelen, de ha minden igaz, van olyan nézőpont a táguló univerzumban, ahol a jövő a múlt és a múlt a jövő.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: