kedd, augusztus 30, 2022

jótúb

Az hót ziher, hogy én nem fogom megérteni a jótúb algoritmusát. Én ugye ilyen koca-jótúber vagyok, néha fel-fel teszek apró hüleségeket, amelyek elkészítésébe minimális energiát fektetek és nem is tekinti meg szinte senki őket, de nem is rabolnám az emberek idejét a hüleségeimmel, szóval így van ez jól.

De ma pl. feltettem az E által készített tortáról egy kb. 4 másodperces videót, amihez nem is szinkronizáltam a hangot, a videó legalább fél másodperccel hosszabb, erre a jótúb megtaszajtja istenesen, csinált 32000 megtekintést kevesebb mint egy óra alatt. Kb így néz ki, amikor a jótúb megtaszajt:


Lett vagy 40 új feliratkozóm is, de mit kezdjek velük, gondolom ezek éhes emberek akik a világ másik oldalán mentek haza a busszal és közben pörgették a jótúbot és még éhesebbek lettek az én 4 másodperces videómtól. Nem fogok se főzős csatornát indítani, se graffitiset (az a videó is 5000 megtekintést kapott), se semmilyen egyebet, ha néha eszembe jut valami hüleség, arról fogok minimális energiabefektetéssel egy vidiót készíteni.

Zene.

Pikszelek.

Nincsenek megjegyzések: