hétfő, december 13, 2021

NaissanceE

Néha van egy-egy játék, ami más mint a többi. Sajnos egyre ritkábbak, de azért vannak még. Na ilyen a NaissanceE, ami ingyen beszerezhető a Steamről.

Nagyon ajánlom mindenkinek, aki szereti a kicsit (nagyon) elvont játékokat, amelyek tényleg egy más világba kalauzolnak. Itt megkaphatják.

Szóval ez egy FPS, de nincsenek lelövendő alakok, csak fura és mégfurább és legfurább pályák, amelyeken végig kell menni. Általában nincs sok választási lehetőség, ha van, akkor az inkább talán bug, találtam egy ilyen helyet, ahova ha bementem, már nem volt kiút, de egyébként nagyon hangulatos helyeken kell kolbászolni és egyszerűbb logikai feladatokat megoldani, vagy néhány helyen idegesítően pontosan ugrálni. Én a régi ugrálós játékokat jobban szerettem mint a mostani fps-be öltözötteket, de azért el lehet viselni ebben az esetben, mert megéri.

Lehet, ha nagyon nem lesznek jó ötleteim a monszterekhez, én is ilyen irányba viszem el a játékot, pár ilyen ötletet is lejegyeztem az utóbbi két évben, hátha megundorodom a gyilkolászástól. Azért remélem, egy jó véres Doom klón is összejön egyszer. :) De ez a játék fantasztikus, szóval érdemes kipróbálni. Elég hosszú is egyébként, nekem 8.4 órába telt kifasírozni.

Készítettem egy videócskát is, de csak kedvcsinálónak. Aki elakad, vagy csak szívná magába a kockákat, annak persze fent van a végigjátszás a jótúbon és bár a logikai feladatok nem okoznak nagy örömöt, a látvány viszont igen...

Zene. A játéké, mert nagyon ott van.

Nincsenek megjegyzések: