kedd, december 21, 2021

egy korszak vége

Ma reggel a jótúb az ájpeden bejelentette, hogy nem hajlandó működni ápdét nélkül. Így nagy szívfájdalom közepette ápdételtem az ájpedet 10-es ájoeszről 15.2-re. Ezennel a 32 bit ajtaja bezárult az ájpeden. Azért tartogattam a 4 éves operációs rendszert, hogy egyszer nyomjam le az Imperium Galactica 2-t ájoeszen, de valahogy sosem jutottam el odáig. A jótúbot pedig minden nap használom, szóval nem volt mese, ápdételni kellett. Jó volt egyébként, hogy már pár éve nem kaptak frissítést az appok, nem zargattak mindenféle modern csili-vilivel, csak tették a dolgukat, ahogy megszoktam tőlük. Most majd megint állítgathatok mindent be, de leginkább ki. Azt hiszem, ha ez az ájped is kiöregedik, nem is kap már utódot, rászokom én is a telefonomat zargatni, eddig leginkább azért hagytam békén a telefont, mert volt ájped. Reggeli kávézás közbeni olvasgatásra elsőrendű. :)

Zene.

Nincsenek megjegyzések: