péntek, december 17, 2021

50

Még valaminek van az 50. születésnapja idén, mégpedig a Queen-nek.

Megy is most a hivatalos Queen jótúb csatornán egy videósorozat az utóbbi 50 évükről és ma került sorra a Freddie búcsúkoncert.

Néha belegondolok, hogy milyen nagyszerű is lett volna, ha az utóbbi 30 évben is olyan zenét ontott volna a Queen magából mint az első 20 évük alatt. Talán ők meg tudták volna csinálni, hogy tartsák a színvonalat, ha valamilyen csoda folytán Freddie megmenekül, volt néhány példa arra, hogy a 80-as években megfertőződött emberek megélték a mai napot, igaz, nagyon nagyon kevesen.

Ma meg arra gondoltam, hogy amilyen technikai újító volt a Queen, talán a metaverzumban az egyik első nagy koncertet pont ők fogják nyomni, főként, ha leszámítjuk azokat amik a Fortnájtban mentek eddig és amelyek engem kb annyira sem érdekelnek, hogy megnézzem, mi volt eddig. Na, egy Queen virtuális koncertre én is befizetnék, az tuti.

Talán az is eljön egyszer, hogy egy mesterséges intelligencia megtanulja a Queen stílust és ontsa magából naphosszat az új és jobbnál jobb Queen dalokat. Én nem értek annyira a zenéhez, hogy majd megmondjam, hogy ez nem is Queen. Viszont biztos lesznek majd akik megmondják, hogy miért nem Queen, talán a zenekar még élő tagjai, talán Deacon mester is megszólal végre és akkor az még jobb lesz, mert az ő véleményüket is beolvasztják a mesterséges intelligenciába és utána majd a klasszikus zenét csináló karmesterek is megmondják a magukét, akik nem csak értik és érzik a zenét, de élik is. És egyszer lesz egy tökéletes Queen dalokat generáló mesterséges intelligencia és én napokig csak azt fogom nyomatni, aztán egy kis Kéti Perrit.

Igen, lesznek a metaverzumnak jó oldalai is.

Zene. A két kedvenc Queen számom: 1, 2. Igen, tudom, hogy a Bohemian Rhapsody zseniális, nekem mégis ez a két legkedvencebb számom, de egyébként persze jöhet bármi, mindent szívesen hallgatok. Még az I'm in Love with my Car-t is. :)

Nincsenek megjegyzések: