vasárnap, január 28, 2024

álmaimban a középkor vissza integet

Feltett a DW egy dokfilmet Erdélyről és hát kb. úgy mutatnak be minket, mintha még mindig a középkorban élnénk, vagy ha nem is ott élünk, oda vágyunk. Hát nem is tudom mit gondoljak erről, egyrészt persze szabadok olyan filmet gyártani amilyent kedvük van, de azért felvet néhány kérdést az, ha egy általam valamennyire ismert témát ennyire másként látnak mások mint én. Vajon mennyire bízhatok meg abban amit olyan témákról nézek, amelyhez nem értek igazán. Mindenesetre gyorsan megnéztünk még két alkotást, egyet az amishokról és egyet Észak Korea új üdvöskéjéről. Érdekesek voltak, de nem tudom, hogy akkor most mi is az igazság. Igaz, az mindig relatív.

Az erdélyi film alá bekommenteltem, hogy én nem ezen a helyen élek, erre valaki lebozgorozott, de már nem látható a kommentje, pedig én nem raportáltam. Vagy lehet csak én nem látom. Már nem is tudom mikor bozgoroztak le utoljára, egyébként annyira nem érdekel, már régóta tudom, hogy a világ tele van olyan emberekkel, akiknek a gondolkodás nem igazán az erőssége.

Egyébként ha már lovak és Kolozsvár, ez a vidió kimaradt. :)

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: