csütörtök, április 27, 2023

vissza a jelenbe

Most az van, hogy minden jó, nem fáj a világ, szóval nincs is mit írnom. Nekifogtuk egy discordra összehívni a régi román scenereket, egyesek jönnek, mások nem, de akik jöttek azokkal jól megy a duma, még az is lehet, hogy nem hal ki egy hét alatt a dolog. Egyébként ha a román scene tagja voltál és szeretnél benézni a discordra, írj nekem levelet vagy twitter dm-et és küldöm a linket.

Érdekes dolog ez a nosztalgia. Annyi minden butaságon túl tud lépni az ember, én tuti nagyon sok hülyeségben hittem az életem során, amelyek ma már megmosolyogtatnak. De a demoscenen nem tudtam tovább lépni, még akkor sem, ha nem vagyok igazán aktív. Lehet, ha aktívabb lennék, kifacsartam volna már azt a kis kreativitást ami bennem van és már rég tovább léptem volna, mint egyébként úgy tűnik, sokan tették. De azért néhányan még a régi idők varázslatában élünk és jó ezt együtt csinálni.

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: