kedd, április 18, 2023

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

Most néztem meg, elég vicces volt, jól szórakoztam. Szerencsére nem veszi magát egy kicsit sem komolyan ez a film és nekem így működött. Persze nagyon fan service, bár én egyébként inkább a japán rpg-ket nyomtam anno (de a nyugati kalandjátékokat, lehetne akár fordítva is ugye, mindkét zsáner nagyon eltér a két stílusban), szóval semmi nagy fless nem volt ami a történetet illeti, volt viszont rengeteg számítógépes rpg poén (a legjobban talán a skinning bug jött be) és persze néhány poénkodás az irodalom nagyjaival is (a sárkány is óriási poén volt).

Szóval nincs mit mondjak, én élveztem, bizonyára van akinek ez nem mond semmit, mint ahogy nekem sem mondanak a képregényfilmek semmit. Még pár folytatást meg tudnék nézni, ha legalább ezt a szintet hozzák, amúgy is azt jósoltam, hogy ez az évtized a játékok által inspirált filmek reneszánsza lehet, ha jól csinálják. Persze remélem, más játékokból is lesznek majd filmek, én szívesen néznék Katamari Damacy-t is, ha megcsinálják. Mariot azt nem, nem vagyok akkora Mario fan.

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: