szerda, február 22, 2023

Psychonauts 2 making of

A Psychonauts 2-höz is készült dokfilm, de nem a készítés alatt tették fel a jótúbra, akkor talán és is követtem volna, mint a Broken Age esetén, hanem pár napja. Nem néztem meg semmit belőle még, de ajánlom, mert akit érdekelnek a játékok, az biztos talál benne valami érdekeset és szép lassan talán én is lenyomom. Szóval itt a liiiiiiiink.

Kár, hogy csak nagyon kevés játéknak van ilyen részletesen meg a készülésének a dokumentációja, mondjuk értem miért van így, igazából elég suxx a játék készítés, meg persze mindenki fél attól, hogy ellopják az ötleteiket. Talán majd egyszer sok ilyen videót fognak ráömleszteni a jótúbra.

Nehéz mondatokat írni most. Abba is hagyom.

Ja igen, a játékot is jó lenne játszani, de most nagyon nincs időm rá, pedig tuti tele van tuti jó ötletekkel amiket én is lenyúlhatnék...

Demó.

Zene.

Nincsenek megjegyzések: