kedd, október 19, 2021

ha részeg a kormányos

Gondoltam írok egy-két sort erről a gyönyörű kormányválságról is, ami éppen most segít Romániának rájönni, hogy nincs szükség kormányra, úgyis csak sztochasztikusan hánykolódunk a történelem sötét vizein.

Egy éve még elég optimista voltam az akkor friss kormánnyal kapcsolatban, de az elmúlt év megmutatta, hogy el lehet tölteni lassan egy évet anélkül, hogy érdemi reformot végezzenek. Persze, azért némi előrelépés történt a digitalizálás terén talán, ez mondjuk jó.

Még valami jó történt. A nemzeti liberálisok bebizonyították a kolozsvári géniusszal az élen, hogy teljesen felelőtlen társaság akik csak hülyeségeket beszélnek, ócska frázisokat ismételnek amelyek azért kéne igazak legyenek, mert sokat ismétlik őket és eszük ágában sincs felelős politikusokként viselkedni.

Odáig jutottam a múltkor, hogy megnéztem a kormánybuktató parlamenti ülést, amennyi hülyeség ott elhangzott, az már nekem fájt. Egyedül az uszerések mondtak vállalható dolgokat, amelyek nem üres politikai szócséplések voltak. No, ennyivel könnyebb dolgom lesz, ha legközelebb szavazni kell, ők az egyetlen alakulat akikre szégyen nélkül szavazhatnék, ha akarnék, vagy tudnék. Na jó, még az udemeré sem mondott túl sok hülyeséget, csak hát ők már bebizonyították, hogy az igazságszolgáltatás nem a szívügyük, ami némileg érthető persze, de ugyanakkor nem fenntartható egy olyan ország, amiben az igazságszolgáltatás politikailag motivált.

Szerencsére ahogy a jövő kinéz, már nem sok parlamenti ciklus van a csőben.

Zene. Igen, megint az orosz himnusz, szerintem nagyon jó, meg kéne tanulni lassan.

Nincsenek megjegyzések: